O firmiePoznaj naszą historię

Omega Group

Jak powstała Omega Group?

Karolina Grajek, doradca z dużym doświadczeniem, zmagała się z krytycznymi przełożonymi i nieuczciwymi systemami prowizji. Każdego dnia wykonywała swoją pracę z maksymalnym zaangażowaniem, a szefostwo klepało ją po plecach. Często to była jedyna forma wynagrodzenia za ponadprzeciętne zaangażowanie w wykonywanie powierzanych zadań. Kiedy po raz kolejny okazało się, że firma była wobec niej nieuczciwa, zdecydowała się na zmianę.

Na początku chciała zmienić korporację na inną. Jednak nie respektowano jej doświadczenia, ani wyników z poprzedniej pracy. Czuła się jak skazaniec. Musiałaby zaczynać wszystko od zera, ale ambicja nie pozwalała jej na taki krok wstecz.

Karolina, postawiła wszystko na jedną kartę i wzięła sprawy w swoje ręce. Wiedząc już jak wygląda praca w firmie telemarketingowej, wiedziała co należy zrobić aby funkcjonowała jeszcze lepiej. Miała świadomość jak ważni w tej branży są ludzie z "pierwszej linii frontu". Zdecydowała się na założenie firmy. 

 

 

Pierwsze kroki

Karolina Grajek wiedziała co należy zrobić aby założyć firmę, miała biznesplan i silną motywację do działania. Przyszedł czas, żeby przejść od słów do czynów. Poszła zarejestrować działalność i stało się coś czego nie przewidziała. Pękł jej dowód osobisty! Nie wiadomo z jakiego powodu, ale zwyczajnie pękł. Z uszkodzonym dowodem nie mogła założyć firmy, więc sprawa musiała poczekać. Karolina wykorzystała ten czas na zacieśnienie współpracy z Pauliną Pytlińska, z którą znały się jeszcze z poprzedniej firmy.
Dzisiaj Paulina jest dyrektorem Omega Group, będąc jest najważniejszą osobą w firmie, oddaje jej serce i profesjonalizm w najlepszym wydaniu.

Omega Group powstała w 2013 roku. "Przez pierwsze pół roku sprzedaż prowadziliśmy z naszej zielonej kanapy w dużym pokoju" - wspomina Karolina. Dzięki początkowo niewielkiej grupie zaangażowanych doradców, zorientowali się, że jest w nich potencjał na szybki rozwój i postanowili wynająć biuro. Wynajęli je na Osiedlu Leśnym w Bydgoszczy, gdzie zajmowali piętro domu jednorodzinnego przystosowanego do potrzeb zdalnej obsługi klientów rynku telekomunikacyjnego, przy ul. Świerkowej 5. Małe i ciasne pomieszczenia, lokalizacja, której nikt nie kojarzył i odważny plan na życie godny Jordana Belforta, . "Na tym etapie nie mieliśmy pojęcia, że możemy tak szybko się rozwijać." - dodaje.

"Przełomowym momentem dla firmy okazało się nawiązanie współpracy z siecią PLAY, która nagrodziła naszą firmę certyfikatem jakości. Okazało się, że działamy skutecznie i systematycznie powiększaliśmy nasz zespół. Rok później nasza grupa liczyła 6 osób, które wykorzystywały swoje doświadczenie w branży osiągając wspaniałe rezultaty." - wspomina Karolina.

 

Systematyczny rozwój

Ciasne biura na Osiedlu Leśnym miały niepowtarzalny klimat i wiele wspomnień wiążę się z tym miejscem. Jednak firma potrzebowała świeżości i impulsu do ustawicznego stawiania sobie coraz wyższych celów. Nadszedł czas aby opuścić stare mury i przenieść Omega Group w nowe miejsce, które po dziś dzień skupia najlepszych doradców w branży.

Obecnie Omega Group mieści się na ul. Powstańców Wielkopolskich 26, na I piętrze. Nowe biura liczą łącznie ponad 200 m2 i są przystosowane do komfortowej pracy dla każdego doradcy. Poszukujemy ciekawych osobowości do podjęcia pracy w charakterze doradcy klienta. U nas każdy członek załogi jest przyjmowany jak nowy członek (O)MEGA RODZINY. Z nami zdobywa umiejętności, które pozwalają stać się ekspertem w dziedzinie prawdziwego konsultingu, z nami osiąga kolejne sukcesy i w końcu otrzymuje adekwatne zarobki na które zasługuje! Z nami bawi się w licznych imprezach integracyjnych, oraz zdobywa fantastyczne nagrody w konkursach sprzedażowych. Z nami zawstydza wszystkich pracowników starego i zużytego "TELEWCISKU" ;-))